fredag 15 januari 2010

It's in the special way we fuck


Hejhallåvadvilldu?

Jag ska söka till Paradise Hotel tror jag. Pappa skulle inte skämmas för mig...säger han iaf. Sen ska jag vara så galet elak (en av de många saker jag är bäst på) och spela ut varenda mentalt instabila jävel och köpa solglasögon för pengarna.

Vill ni veta en hemlighet eller? KLART NI VILL! Jag grät idag. JAG grät. På matten. Om det är något jag verkligen inte kan så är det fan matte och that's fine! RLY! Men något som inte är fine är när lärarhelvetet ska öppet driva med en framför alla tills man bara inte klarar mer och bryter ihop. Okej jag kan inte räkna ut vad k är i jämförelse med m men vafan! Lägg av jag är bäst på allt annat. Kanske ska köra en favorit i repris och spika upp henne på ett kors, sticka pennor i njurarna och spela Slayer. Nice.

Jag är ganska sadistisk tror jag. Okej ja jag kom på det NU okej. Men sen är jag ganska "motsatsen" också. Jag vet ju vad som gör ont och vad jag inte alls borde göra men ändå så sitter jag där och spelar "I don't wanna miss a thing" men Aerosmith och hatar att jag misslyckades på alla plan som finns. Det var ju mitt fel att du bara sket i mig för 1000 år sedan men det är inte HELT mitt fel att jag inte kan skita i dig nu. Låt mig få vara iskall och elak. Förstör inte det här nu. (snälla gör det, förstör mig igen bara ett tag)

It's in the water baby
It's in the pills that pic you up
It's in the water baby
It's in the special way we fuck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar