onsdag 20 januari 2010

Ville har krulligt kort hår


Hejhallåvadvilldu?


Okej bra. Nu har du gjort precis det jag egentligen bad om. Jag fick ju vara iskall och ensam och full. Med Gaga (som förövrigt är underbar). Sen fick jag Jake's konturer i skallen och powerking i lungorna! Aj ah jo. Men det är alltid nice med fysiska problem.


Det var två tanter som hissade mitt hår idag! Super. Den ena haltade och den andra hade rosa benvärmare. Det var inte såna där söta tanter med permanentat lockigt fluff och små brosher som är köpta på 20-talet. Nej nej.


Det blir dygning med Frun <3>


Ville har krulligt kort hår, både i mina drömmar och i verkligheten. Det är svårt att sova på nätterna också eftersom idioten äter upp mig inifrån (gross!) men det är så det känns. Kinda. Jag vill bara spola tillbaka lite och.. VÄNTA NU! Vad i helvete håller jag på med. Nu är jag där igen. Jag menar! WOHOOOO Timo <3


Nu blire nog bio med Fetra och kanske lite Paradise om jag hinner. Men först blire till att kirra lite PK.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar