tisdag 12 januari 2010

Tur som fan att man hade med sig runkbilderna.


HejhallåvadvillDU?!


Man kan liksom inte bara vilja ha mer än vad man redan fått och sedan sätta sig i alldeles fel bänk och hata det faktum att man är ett tvättäkta jävla svin. Bra Sara, bra jobbat (y)


Ny kurs idag! Rättskunskap! Well...yeah...I guess. Förutom att jag återigen ska ta skit för att jag inte kan hålla fingrarna i styr. That's it! No more alcohol! Eller vänta nu...

Tur som fan att man hade med sig runkbilderna. Tack Jake för det!


TuttHanna har fixat 28 biljetter till porrfilmen som jag avgudar så tack fan för det! Nu blir det ju bara lite superlättare att vänta tills man kan vingla fram på brädan och kolla på rumpor.

Mmmm Sebastian Stigar...


Jag ska köra en JP igen. Fan seriöst jag gjorde det en gång så det ska väl fan inte vara så svårt att göra det igen...hmmm. Bara tafsa lite, ligga lite, supa lite, lyssna lite, dissa lite. SUPER!


Nu blire Burn och PH för hela slanten. Hatar Rami för att han är ful och skrattar som en liten vätte (höhöhöhö) och saknar min sexiga man Andreas! Jaja heeeeeja Cimon för fan, två tatuerade killar efter varandra, det går ju bara inte elelr hur? ;)

Skickar med en bild på snyggingen också så får ni andra något att runka till! Nice huh <3

4 kommentarer: