måndag 11 januari 2010

En Burn, eller nåt.

Hejhallåvadvilldu?

Det var ju ganska gaaaaalet länge sen jag updaterade bloggen yes. Men vad ska ni göra då nej jag tänkte väl det haha juste okej. 100000 år sedan asså fo real real. Men aja kände för att dra igång det igen nu inför Vt, sugen på att trasha folk asså. Yes!

Sedan sist har jag...

*Varit på Paramore och blivit lesbisk.

*Kommit hem och blivit straight.

*Haft på mig hip hop-kepsen och kommit på att jag ÄLSKAR Flo Rida.

*Vinat med Gaga och snyggaste Frun.

*Gått sönder totalt och hatat snus på väg till bussen mitt i natten.

* Älskat Ville Valo lite mer och lyssnat sönder Erik's skiva.

* Varit allmänt rockstar, piercat mig, rockat Stones och pojkar.

* Kommit på varför jag älskar snowboards och smidit onda planer.

Ja sen tusentals mer saker som jag är på tok för lat för att skriva ner. (På tok, vem fan säger så nu för tiden...wööööh ja jag tydligen.) Sen är jag trött på fittor som tror att de äger folk. Och bara så att vi är "one the same page here" så om du kallar MIN kvinna för något oanständligt igen så ska jag ragga upp en biff och sedan snällt be honom att ta sönder dig lite. KUL VA! Jag vet..right.

Och till den Canadesiske killen som stalkar mig överallt. Jag bryr mgi inte ett skit om att du gillar tjejer med rött hår (vem gör inte lix!) eller att du måste gå till skolan nu, jag menar COME ON! Grrrr, yeah yah whatever. Suga av dig vill jag inte heller för jag anatr att du kommer att fråga snart. LOL!

Jag vill leka med Sebastian Stigar och Erik Grönwall. Snygga pojkar det där. Sen skulle det ju inte sitta fel med lite Nicklas heller. Så den som fixar någon av dem och slår in honom i rött papper kan ju få en Burn. Eller nåt.

BUURRRNN ÅH BUUURRRRN! Jag är så jävla snygg btw. Idag.

Rock on bitches, I know I will.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar