söndag 27 september 2009

Med min keps och min vinflaska!


Hej hallå vad vill du?

Nu är det så att den här helgen var sjuktjävlaskitawesome!
Fredag spenderades i slottis med Markus Krunegård och brudarna sen bar det av till Luthagen och gud vet vart. Sängen var skön mitt i natten och chipsen låg på golvet.
Lördag crashade man Lovisas fest och försökte få igång folket, efter ett tag var det grymt och det dansades som fan! Mary lite smskärlek mitt i natten från mössmannen och vi bangade på efterfest hos 20plusare *ovärt*...eller?
Jag hatar det faktum att det sket sig med tatueringen. Men det ska fixas! Don't worry hohoho!

Sen kan du ju bara gå och förstöra allting bara genom att inte bry dig. Och jag kan ju gå och överanalysera varenda liten bokstav. Jag är ju bra på sånt. Bäst.

Ikväll ska det gymmas och benen ska bli supermodellben! Jag ska få sexigaste magen så att piercingen passar! Sen jävla ska jag rocka människans värld med min keps och min vinflaska!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar