fredag 25 september 2009

På lördag ska jag dansa!

Hej hallå vad vill du?

Nu är Karin här och jag har ätit alldeles för mycket chips. Dansfilmer är roliga men inte när de hackar 24/7 för då blir det lame.

På lördag ska jag dansa. Jag skiter fullständigt i vart men dansa ska jag och jag behöver folk som tänker joina. Lite shots bara sen blire skitkul. Hehe. eh.

Han är snygg. Äckligt snygg och jag vill tafsa, bara lite. Och nej det handlar inte om den ni tror att det handlar om. Utom möjligen Alva för hon vet saker. HEJ ALVA!

Sen är man så otroligt smart att man gör samma misstag som för typ ett år sedan och det suger. Jag suger. Eller igår. Nej i onsdags. Man måste ju visa känslor om man ska få något tillbaka inte vara iskall. men hur gör man när man visar känslor då? Hur gör man när man inte är iskall och känslolös. Jag har fan ingen aning, jag vet inte hur man gör. Hur gör man? Snälla. Någon?

Nu ska jag tagga ner och röka på waldorfgungan bara för att jag kan och sen ska jag låtsas att jag har allting under full kontroll och spotta på äckliga barn som är glada hela jävla tiden.

Peace!

3 kommentarer:

  1. HEJ SARA! JAGHARÅNGESTFÖRATTTRÄNAOCHJAGVILLINTVILLINTEVILLINTEOCHSPECIELTINTEMEDNÅGONJÄVLASNUBBEBREDVIDMIGSOMSKAVISAHURMANF*UCKINGGÖR!

    SvaraRadera
  2. Alva: MENDETKOMMERGÅBRAJAGÄRFAKTISKTPEPPVIKOMMERJUBLIHURSNYGGASOMHELST!

    SvaraRadera
  3. jag dansar vart fan som helst! :D shots hjälpen, ja.

    SvaraRadera