onsdag 16 september 2009

Rock'n roll baby, don't you know that we're all alone now, I need something to sing about!

Hej hallå vad vill du?

Har kommit fram till att jag inte kan gå på stan igår. Inte kan gå förbi Subway alls något mer. Igår. SÅ nu vet ni det! Bra va hoho, yes.

Man kan ju faktiskt sno Marys tröja och rocka hip hoppare hela dagen om man vill, faktiskt. Men det kanske inte har med saken att göra. Vad nu saken är. Hmmm ah jo eh ah. Saken saken saken. Vadå för sak nu har jag ju byggt upp något så nu måste jag bara komma på det också...

*funderar*

JO! Jag har tänkt på en sak, väldigt länge faktiskt. Längre än jag skulle vilja. Men anyways, jag tror att folk vill må dåligt. Innerst inne alltså. Eller ja inte dåligt men iallafall låtsas som att de gör det. För då får de uppmärksamhet och det är ju alltid nice. Om man släpper taget om det som är dåligt, vem blir man då? Vad blir man när man inte kräks längre (ja jag måste kräkas när du bara är överallt och det inte går att andas)?

Jag kanske gillar Facebook kanske ibland bara lite ibland

Haha lilla 91.a! Nu kör vi!
"Rock 'n roll baby, don't you know that we're all alone now, I need something to sing about"

3 kommentarer:

  1. alva: hoppas du inte menade mig nu för jag försöker vara så glad som möjligt för jag tycker det är så jobbigt med deppiga människor själv :o <3

    SvaraRadera
  2. gilla facebook, gör det bara! jag kollar trailern om och om igen, och jag dör varje gång. edward är snygg snygg sexigast på 1.39 sekunder. jag avlider då! åh den mannen, den mannen, eller ja den vampyren. jag tror jag lider av vampyrfetisher... helt seriöst. hoppas det finns någon för mig med, hahaa! okej jag känner att min komentar blir mer och mer spårad, men jag är high on twiligt, high on edward , mmmåååaah, sexiga sexiga sexiggg--- mm. okej god natt haha!
    /Martina

    SvaraRadera
  3. Alva: Haha nej inte du min very happy always friend :D Happy happy joy joy vet du väl tjohoo!

    Martina: GÅ OCH LÄGG DIG!...haha nej men guuud jag förstår dig fullständigt och totalt! Så sjuuukt sexig. massor med sex på honom bara! Vi kommer DÖ på premiären...skojjar inte.

    SvaraRadera