måndag 14 september 2009

I'm still a rockstar!

Hej hallå vad vill du?

Jag hatar Facebook. Det vet alla som känner mig. Så nu var det sagt.
Men sen fann jag mig där idag iallafall, kollade sånt som jag inte har med att göra och fick syn på en länk som Alva postat i min "logg". Lead singeln till New Moon.
Death Cab For Cutie - Meet Me On The Equinox. Helt okey och väldigt New Moon.

Everyting, everything ends... ja jag vet tack så mkt BRA!

Har ju faktiskt märkt det vid det här laget. Hmm jag blir sur på saker som man inte ska bli sur på. Jävla helvete. Okej skit samma jag är arg okey SO WHAT!... i'm still a rock star.
Fast jag har ju inga rockm0ves.. hmm måste fixas.

LISTA

1. Rockmoves.
2. Ville Valo.
3. Balls, så jag kan snacka med honom...fan.

Jag ska lägga mig i min alldeles för smala säng och stirra på min Ville poster och låtsas att jag är i Finland. Ni kan ju driva med mig bäst ni vill, det kommer bli så grymt awesome.

Hoppas vi har mjölk kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar