söndag 20 september 2009

It's poetry carved in flesh...

Hej hallå vad vill du?

Haha min pappa är bäst. Jag kommer bli snygg. Här får ni en liten ledtråd...

"It's poetry carved in flesh"

Sen kan man ju skriva en väldigt idiotisk sak på BDB för att sedan ångra sig och sedan inte ångra sig och sedan ångra sig och... ja ni fattar. men frågan är...gör han det?

Hela veckan kommer jag vänta på ett samtal från Camilla! Åh kom igen fan va soft det skulle vara att få det gjort typ SNART. Synd bara att det är typ ehrm vinter snart! och då kan man inte gå runt utomhus i linnen. Ehrm fan. Jo det kan man om man heter Sara och är bättre än er. nu ska man älska livet och kolla lite designs på nätet yes yes!

It's poetry carved in flesh baby!

2 kommentarer:

  1. Jag vill vara med när du gör det!

    SvaraRadera
  2. Märat: hahah h Märat är det grymmaste namnet! Tyvärr har jag redan lovat Mary :( och får nog bara ta med en vän :((

    SvaraRadera