söndag 13 september 2009

Miryam Säters ex, tror jag...

Hej hallå vad vill du?

Ja nu har man en blogg. Kul. Eller inte. Nej.
Det var nog ett litet ryck bara för att allt kändes tråkigt och jag ville berätta saker för någon. Men det fanns ju ingen hemma, bara katten. Hon är bäst på att lyssna egentligen men jag tycker om ljudet av tangenterna när man skriver. Konstigt. Jag vet.

Kulturnatten igår.
Spelning på ungdomens hus. Så jävla ovärt så det är inte sant. Eller ah. Musiken var ju faktiskt super men själva anledningen till att jag gick dit egentligen är så patetisk så jag bara orkar inte. Trodde väl kanske innerst inne att du skulle prata med mig. Säga hej eller något men varför skulle du göra det? Du skiter väl fullständigt i mig eller hur. Så jag var mest ganska irriterad, stod och spanade in killen i Aim for the sunrise istället. Tyckte att jag kände igen honom och sen kom jag på det! Miryam Säters ex, tror jag. Anyways. Skulle inte banga på honom. Grr.

Drog vidare till Lovisas lägenhet och trodde det skulle vara röj men folk satt mest. Jag som kände mig ganska tråkig drog hem och drack mjölk framför något debattprogram på ettan. Tro det eller ej så var det ett ganska värt beslut. Slapp försöka snacka med fulla människor och stirra surt på fula killen som tog alldeles för mycket plats. För att sumera så var det i princip som förra kulturnatten bara ny tjej och ny spelning. But then again! Två timmars eyecandy var ju ganska nice. Tack Miryam Säters ex för det!

Jag har kommit in i min hatperiod. Det är så sjukt nice. Bara skratta åt folk, hata jobbiga killar på max och fula fjortisar på stora torget. Låtsats att jag inte bryr mig om att du ignorerar mig irl och skriver kommentar på bdb. Inte för att jag är mycket bättre, gör ju precis samma sak. Men whatever okej. Tyst.

Vilket liv man har asså! Fan imorrn blire bättre det känner jag på mig. Ska tillbringa dagen med att kalla nya killen för cpjesper!

Fy fan va kul!

6 kommentarer:

  1. Alva: haha... (skrattet är åt kattekillen eller ska jag seriöst kalla honom mrJ?) btw, great att du har blogg, den har saknats så sluta inte skriva i den!

    har gjort en paramore playlist på spotify nu! 30 november alltså.... :D:D:D:D (lyssna på decode acoustic... vet inte vad jag ska säga)

    SvaraRadera
  2. Åh hunnie!<3
    Du och jag någon dag va?
    vin, pooesi, musik, skratt och allt där mellan!
    Jag saknar dig!<3

    SvaraRadera
  3. Alva: Hahaha MrJ kan ju faktiskt misstolkas eftersom ALLA tycks vilja heta något på J xDD
    Men ÅÅH!! JA! PARAMORE! Det kommer bli så sjuuuuukt awesome! <33 har lyssnat på Riot hela dagen!

    Miizor: Bby! <3 Saknar dig så sjukt mkt :(
    Vi MÅSTE ses snart, vin, poesi, musim it is! <3

    SvaraRadera
  4. Alva: (fattar inte hur man ¨skriver i sitt namn utan webbadress också) svarar tillbaka här för att spara mobilpengar, men alltså jag tar med mig nagellack imorgon=du tar med all we know!!!! ;D<3

    SvaraRadera
  5. han heter simon ooch heter gayc0re på bdb tror jag ^^

    /eric

    SvaraRadera
  6. Alva: DEAL!

    Eric: Haha tack för tipset! Men jag nöjer mig nog med det jag fick se hoho ;D (säger jag nu men vem vet haha xD)

    SvaraRadera