onsdag 13 januari 2010

Wanna bet?

Hejhallåvadvilldu?

Jag kom på mig själv med att längta tills det blev kväll så att jag kunde få skriva skit på min jävla fjortisblogg! So far from okey...

Anyways! Imorrn är det "sittaochblistirradpåochförsökafokuserapåJakeskroppfastdetinteallsärlättnärjagvetattdukollarpåmigochförlåtdå" kursen! Kul...hum hum hum. Tar med runkbilderna och en Burn eller något så kanske jag överlever. Men nej för jag är nu mera en rännstensunge med potatismage...höhööh potatismage. Okej nej men juste man kanske inte ska driva med svältande barn i Afrika. ÖÖÖÖHH ni vet alla att jag inte bryr mig så hitta något annat att klaga på. Kanske mitt hår, då blir jag ledsen på riktigt.

Jag hatar folk som går i ettan på Katte. Folk som tror att dem är något. Sorry men ettorna ska sitta stilla och vara rädda för tvåorna. Jag har makten. Dem ska lyssna på mig. Om jag tycker att dem är äckliga så ska jag säga det tills dem själva också tror det.
OJ NEJ! Nu tänker nog vissa "oj va hemskt...hon är nog en sån där som nte har några vänner egentligen och gömmer sig bakom ilska..typ" HAHAHAHAHAHHA! Seriously, Wanna Bet? ;)

Min fru <3 får förstås vara ett undebart undantag och vissa andra som jag råkar tycka om.

Nu blir det att gå tillbaka att känna på grenar för att se hur det känns med frost och sedan lägga händerna på magen så att det bränns. Kanske följer Henriks tips och rullar runt lite istället.

You know you love me. xoxo (haha just had to!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar